Features

image
Gantry 4 Framework
image
HTML5 and CSS3
  • Zanurz się w kosmosie

    Odkrywaj nowe światy, poznawaj fascynujące organizmy, przenieś się w miejsca, o których nie miałeś pojęcia – zatrać się w prapoczątkach istnienia czasu.
    An assortment of other features are included such as an intuitive and comprehensive administrative template interface, allowing you to configure Gantry with ease.
    Gantry 4 offers a responsive layout for adapting to different viewing devices.
  • Walcz i zdobywaj

    Wstrząsaj posadami galaktyki; spraw, aby cię szanowano, lub by się bano. Wzbudzaj strach w sercach wrogów przy pomocy broni, technologii, biotyki lub wpływów – stań się wzorem dla wielu. Sam określ swoje przeznaczenie.
    RokSprocket has a custom administrative interface that provides you with extensive controls, allowing you to configure your ultimate content layout swiftly and easily.
    A content display module, that supports several layout modes, such as Tabs.
  • Doświadczaj

    Sunąc między greckimi herosami, podziwiając skąpany w złocie krzyż, mknąc w całun czerni o srebrnawych oczach na równi z giętkimi strzałami strzelca, chłoń piękno wszechświata. Doświadcz zadziwiających narodzin i destruktywnych, nieubłaganych końców.
    A selection of module variations are also available, both structural and stylistic, that allow you to individually style and construct your modular content.
    Leviathan comes with an assortment of eight stunning preset style variations.
  • Kreuj własny świat

    Zatrać się w świecie kreowanym przez twoją własną wyobraźnię, kształtuj go wraz z innymi bohaterami, zmieniając jego oblicze. Jakim bohaterem będziesz?
    Configure all options on a per menu item basis in the Menu Manager for full control. There are options for both the dropdown menu and SplitMenu.
    A CSS dropdown menu with advanced features, such as inline modules.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cytadela w pigułce

  • Fabularnie
  • Poziom 1
  • Poziom 2
  • Poziom 3
  • Poziom 4

Cytadela posiada rozbudowany system gry, który może wydawać się skomplikowany dla nowych graczy. W tym celu podzieliliśmy artykuły na poziomy, od podstaw, które każdy musi znać, do zaawansowanych opcji, które niekoniecznie mogą wydać się potrzebne.

image

Realia gry

Krótko opisany świat gry w postaci kalendarium.

Jeśli jesteś zaznajomiony ze światem gry, dowiesz się tutaj

o obecnym roku i przebiegu poprzednich części.

 
image

Tworzenie postaci

Informacje, które przydadzą ci się przy tworzeniu postaci.
image

Statystyki

Omówiona zasada działania i zakładanie karty statystyk dla twojej postaci.
 
image

Klasy postaci

Poznaj właściwości każdej z 6 podstawowych, oferowanych na forum klas!

image

Walka bronią

Jak rzucać i co rzucać, żeby wystrzelić? O strzelaniu w mechanice.

 
image

Zastojem go!

Trochę o tym, co decyduje, czy rzucona przez nas zdolność trafiła w przeciwnika.

image

Walka wręcz

Ostatnia, bojowa podstawa w mechanice, czyli o walce omni-bronią.
 
image

Tarcze i pancerze

Wszak do walki nikt nie idzie bezbronny - o osłonach dostępnych na forum.

image

Granaty

Już wkrótce nowe zasady używania granatów. Obecnie są one zdolnościami!

 
image

Strzały krytyczne

Potężne ataki możliwe do wykonania każdą bronią - tylko jak to zrobić?

image

Odrzut

O zmianach w celności przy wielokrotnym, ciągłym strzelaniu.
 
image

Bonusy

O skalowaniu bonusów wynikających z ewkipunku bądź zdolności.

image

Mieszkania

O mechanicznych właściwościach posiadania mieszkania przez postać.

 
image

Crafting

O sposobach wytwarzania własnego, spersonalizowanego ekwipunku.
 
image

Przykładowa tura

Mechanika przedstawiona w praktyce, wraz z dodatkowymi informacjami.

 
 
image

Efekty amunicji

Sposób aktywacji efektów amunicji specjalnych przy strzałach.

 
image

Górnictwo

Kto powiedział, że jedynym opłacalnym zajęciem jest strzelanie?
 
image

Handel

Przybyłem, zdobyłem, sprzedałem - o tym gdzie, jak i komu.
 
Bet atbet365 Bingo and win.