Klasy postaci

Wybór klasy jest istotną decyzją przy tworzeniu swojej postaci, gdyż definiuje zdolności, które będą dostępne dla naszej postaci. Decyzja o wyborze konkretnej specjalizacji jest nierzadko związana z umieszczeniem w historii naszego awatara wielu lat specjalistycznego treningu, dlatego zmiana klasy postaci nie jest możliwa w trakcie rozgrywki, jeżeli nie poparto jej bardzo rzeczowymi argumentami a sprawy nie przedyskutowano z administracją.
Klasy czyste, jako specjaliści w swoich dziedzinach, mają dostęp do wszystkich zdolności danego typu od samego początku rozgrywki. Nie mogą natomiast sięgać po żadne moce wykraczające poza ich dziedzinę.
Klasy mieszane to solidnie wyszkolone jednostki, które mogą korzystać z podstawowego wachlarza umiejętności z dwóch dziedzin. Ponieważ ich trening nie skupia się na rozwijaniu jednego typu umiejętności do granic możliwości, stawiając na różnorodność, moce zaawansowane pozostają dla nich niedostępne. Aby uzupełnić te braki, każda z klas mieszanych ma dostęp do typowej wyłącznie dla siebie zdolności, z której nie mogą korzystać przedstawiciele żadnej innej klasy.
Poza tym wszystkie klasy mają dostęp do specjalnych i granatów. Te drugie jednak tylko żołnierz może wybrać jako zdolność początkową.

Żołnierze są specjalistami w walce, idealnie sprawdzającymi się w pierwszej linii. Trudno o osoby bardziej wytrzymałe czy bardziej efektowne w walce ogniowej. Żołnierze mają wysoki poziom żywotności, są gruntownie przeszkoleni w użyciu broni i mogą używać wszystkich specjalnych typów amunicji.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • bojowe podstawowe
  • bojowe zaawansowane
  • Amunicja Dysrupcyjna
  • możliwość wybrania jednego rodzaju granatów jako zdolności początkowej
  • na start 4 zdolności + jedna amunicja specjalna

 

 

Inżynierowie specjalizują się w umiejętnościach technologicznych. Ich zdolność posługiwania się holograficznym omni-kluczem pozwala na łamanie zabezpieczeń, naprawę i modyfikowanie wyposażenia oraz unieszkodliwianie broni lub osłony przeciwników. Inżynierowie potrafią także leczyć towarzyszy.
Tylko oni potrafią tworzyć i używać sond bojowych podczas bitwy, które wywabiają z kryjówki, atakują bądź nękają przeciwników. Są najefektywniejsi w unieszkodliwianiu przeciwników i tworzeniu wyrw w ich liniach obrony.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • technologiczne podstawowe
  • technologiczne zaawansowane
  • na start 4 zdolności + jedna amunicja specjalna

 

 

Adepci są specjalistami od biotyki. Za pomocą dających się ulepszyć implantów mogą korzystać z mocy biotycznych, by podnosić i rzucać inne obiekty, osłaniać oddział bądź unieszkodliwiać przeciwników. Potrafią także obezwładniać i zabijać wrogów przy pomocy samych mocy biotycznych. Nie są gruntownie przeszkoleni w walce, ale są najlepsi w unieszkodliwianiu przeciwników bez wystrzelenia ani jednego pocisku.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • biotyczne podstawowe
  • biotyczne zaawansowane
  • na start 4 zdolności + jedna amunicja specjalna

 

 

Szpiedzy łączą zdolności bojowe i technologiczne, dzięki czemu specjalizują się w unieszkodliwianiu wrogów z dużej odległości. Ich szkolenie posługiwania się omni-kluczem koncentruje się na deszyfracji i działaniach ofensywnych, pomijając umiejętności leczenia. Są śmiercionośni z każdej odległości. Mając do dyspozycji cały wachlarz uzbrojenia, sprzętu i zdolności, są w stanie pokonać dowolnego wroga.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • bojowe podstawowe
  • technologiczne podstawowe
  • na start 4 zdolności (bojowe i/lub technologiczne) + jedna am. specjalna

 

 

Strażnicy zostali wyszkoleni, by wykorzystywać zarówno biotykę, jak i umiejętności technologiczne. Nie są w tych dziedzinach tak wyspecjalizowani jak Adepci czy Inżynierowie, ale tak wszechstronni poradzą sobie w każdej sytuacji. Są chronieni najbardziej zaawansowanym pancerzem ablacyjnym. Jeśli system zostanie przeładowany, to razi wszystkich wrogów w okolicy.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • biotyczne podstawowe
  • technologiczne podstawowe
  • na start 4 zdolności (biotyczne i/lub technologiczne) + jedna am. specjalna

 

 

Szturmowcy to biotyczni wojownicy, którzy łączą biotykę z bronią, by szybko i sprawnie pozbywać się wrogów. Są wyjątkowo skuteczni w walce na bliską odległość. Nie są tak świetni w obydwu dziedzinach jak Żołnierz i Adept, ale i tak dają sobie radę, nawet całkiem nieźle. Budzą postrach ze względu na swój ryzykowny, śmiały styl walki. Bardzo szybko zbliżają się do przeciwników, pokonując ich w walce na małą odległość przy pomocy broni lub mocy biotycznych.

DOSTĘPNE ZDOLNOŚCI:

  • bojowe podstawowe
  • biotyczne podstawowe
  • na start 4 zdolności (bojowe i/lub biotyczne) + jedna am. specjalna
Bet atbet365 Bingo and win.