Amunicje

Oprócz standardowych pocisków możliwe jest jeszcze zamontowanie w broni amunicji o specjalnych właściwościach. Każda z nich przydaje się do czego innego - jedne są skuteczne przeciwko nieosłoniętym celom, inne przeciw pancerzom, a jeszcze inne są zachwalane przez ich skuteczność w niszczeniu barier.

Amunicja zapalająca
Miejsce, w które wróg został trafiony, na krótką chwilę staje w ogniu. Nieosłonięte cele może poważnie poparzyć. Zwiększa obrażenia zadawane przez broń, szczególnie skuteczna przeciw pancerzom. Dodatkowo może wywołać u wroga atak paniki spowodowany płomieniami.
Poziom 1

Podpalenie wywołuje u przeciwnika modyfikator z zakresu od -30 do -10.

Premia do obrażeń: +15%
Poziom 2

Zwiększa szansę na podpalenie wroga o 20%.
Poziom 3

Zwiększa premię do obrażeń o 5%

Premia do obrażeń: +20%
Poziom 4 A

Zwiększa premię do obrażeń o 6%.

Premia do obrażeń: +26%
Poziom 4 B

Członkowie drużyny mogą używać amunicji zapalającej ze skutecznością 50%.
Poziom 5 A

Zwiększa zapas amunicji o 30%.
Poziom 5 B

Obrażenia od strzałów w głowę wzrastają o 25%
Poziom 6 A

Zwiększa premię do obrażeń o 14%

Premia do obrażeń: +34% / +40%
Poziom 6 B

Po trafieniu pocisk wybucha, zadając 100 obrażeń każdej osobie oddalonej o maksymalnie metr od celu.
Krio-amunicja
Miejsce, w które trafi kula, zostaje schłodzone lub nawet całkiem zamrożone. W przypadku wrogów niezabezpieczonych może to doprowadzić nawet to całkowitego zamrożenia i unieruchomienia. Osłabia pancerz i spowalnia wroga, zamrożone cele nie regenerują zdrowia i tarcz.
Poziom 1

Premia do celności i osłabienie pancerza odnoszą się tylko do celów schłodzonych. Nie każde trafienie równa się aktywowaniu specjalnych zdolności Krio-amunicji!


Czas schłodzenia: 1 tura
Modyfikator celności: +10
Osłabienie pancerza: - 25%
Poziom 2

Szansa na schłodzenie celu zwiększa się o 30%
Poziom 3

Wydłuża czas schłodzenia do 2 tur.
Poziom 4 A

Całkowita szansa na schłodzenie celu wzrasta do +50%
Poziom 4 B

Członkowie drużyny mogą używać krio-amunicji ze skutecznością 100%.
Poziom 5 A

Zwiększa zapas amunicji o 30%.
Poziom 5 B

Obrażenia od strzałów w głowę wzrastają o 50%
Poziom 6 A

Użytkownik otrzymuje 10% szans na całkowite zamrożenie pozbawionego tarcz przeciwnika. Poddany działaniu tego efektu NPC może zostać roztrzaskany, inny gracz tylko unieruchomiony.
Poziom 6 B

Wszystkie obrażenia otrzymane przez schłodzone cele zostają zwiększone o 50%. Zwiększone osłabienie pancerza

Czas schłodzenia: 2 tury
Modyfikator celności: +10
Osłabienie pancerza: -50%
Amunicja drążąca
Amunicja drążąca pozwala na zwiększenie zadawanych obrażeń. Jest szczególnie efektowna w przypadku niszczenia pancerzy, choć dobrze radzi sobie także z celami nieosłoniętymi żadnymi powłokami ochronnymi. Pomijając to, jest jeszcze wspaniała w roli przeciwpancernej.
Poziom 1

Premia do obrażeń: +10%
Osłabienie pancerza: -50%
Przebijanie: 0,5 m
Poziom 2

Zwiększa zdolność amunicji do przebijania

Premia do obrażeń: +10%
Osłabienie pancerza: -50%
Przebijanie: 0,7 m
Poziom 3

Obrażenia +4%

Premia do obrażeń: +14%
Osłabienie pancerza: -50%
Przebijanie: 0,7 m
Poziom 4 A

Obrażenia +6%.

Premia do obrażeń: +20%
Osłabienie pancerza: -50%
Przebijanie: 0,7 m
Poziom 4 B

Członkowie drużyny mogą używać amunicji drążącej ze skutecznością 50%.
Poziom 5 A

Zwiększa zapas amunicji o 30%.
Poziom 5 B

Obrażenia od strzałów w głowę wzrastają o 25%
Poziom 6 A

Zwiększa premię do obrażeń o 10%

Premia do obrażeń: +24% / 30%
Osłabienie pancerza: -50%
Przebijanie: 0,7 m
Poziom 6 B

Zwiększone przebijanie i osłabienie pancerza o 25%

Premia do obrażeń: +14% / 20%
Osłabienie pancerza: -75%
Przebijanie: 1 m
Amunicja odkształcająca
Amunicja odkształcająca zwiększa obrażenia od broni i jest szczególnie skuteczna przeciw pancerzom. Używana głównie przez biotyków, zadaje dodatkowe obrażenia podniesionym wrogom.
Poziom 1

Premia do obrażeń: +15%
Obrażenia podniesionego celu: +50%
Poziom 2

Zwiększa obrażenia podniesionych celów o 25%

Premia do obrażeń: +15%
Obrażenia podniesionego celu: +75%
Poziom 3

Zwiększa premię do obrażeń o 5%

Premia do obrażeń: +20%
Obrażenia podniesionego celu: +75%
Poziom 4 A

Zwiększa premię do obrażeń o 8%.

Premia do obrażeń: +28%
Obrażenia podniesionego celu: +75%
Poziom 4 B

Członkowie drużyny mogą używać amunicji odkształcającej ze skutecznością 50%.
Poziom 5 A

Zwiększa zapas amunicji o 30%.
Poziom 5 B

Obrażenia od strzałów w głowę wzrastają o 25%
Poziom 6 A

Zwiększa premię do obrażeń o 12%

Premia do obrażeń: +32% / +40%
Obrażenia podniesionego celu: +75%
Poziom 6 B

Zwiększa obrażenia podniesionych celów o 25%

Premia do obrażeń: +20% / +28%
Obrażenia podniesionego celu: +100%

 

Bet atbet365 Bingo and win.